۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش:

تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه‌ها تخلف است

تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه‌ها تخلف است

شوش- سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش با تاکید بر اینکه تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه‌ها تخلف است از پلمب یک مرکز غیرمجاز زیبایی در این شهرستان خبر داد.

فیض الله دیناروند به خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس قانون نظام پزشکی تزریق ژل و بوتاکس و کار با دستگاه‌های لیزر توسط افراد غیرپزشک ممنوع است.

وی گفت: متأسفانه مشاهده شده برخی آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر شوش که انجام عمل‌های زیبایی، تزریق ژل و بوتاکس را در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند و این در حالی است که فعالیت‌های آنها غیرقانونی بوده و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش نیز دخالت آرایشگران در امور پزشکی را تهدیدی جدی برای سلامتی افراد جامعه دانست و افزود: برخی شهروندان با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه برای برخی خدمات پزشکی، زیبایی و سلامتی خود را به خطر می‌اندازند.

دیناروند با اشاره به تشدید بازدیدهای سرزده از سوی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز خبر داد: در روزهای گذشته یک مرکز زیبایی که به صورت غیر قانونی در هفت‌تپه فعالیت داشته با دستور دادستان و همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش بیان کرد: همه دستگاه‌ها و تجهیزات این مرکز زیبایی غیرمجاز ضبط و پرونده این مرکز به مقام قضائی ارجاع داده شد.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی می‌توانند موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5419224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha