۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳

در پی شیوع سویه اومیکرون؛

پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورای شهر در دستور کار قرار گرفت

پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورای شهر در دستور کار قرار گرفت

تعدادی از اعضای شورای شهر پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورا به علت شیوع مجدد سویه اومیکرون را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی عباسی و چند نفر دیگر از اعضای شورا پیشنهادی در خصوص مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند.

عباسی در این خصوص گفت: با توجه به شرایط کرونا و ابتلای برخی اعضا، پیشنهاد می‌کنم که جلسات صحن به‌صورت مجازی یا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری هم برگزار شود تا اعضای درگیر به ویروس نیز بتوانند به‌صورت مجازی مشارکت داشته باشند و رأی آن‌ها محسوب شود.

در ادامه سوده نجفی نیز در همین راستا متذکر شد و گفت: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف ۳۰ نفر به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود و این درحالی است که مدت جلسات شورا بیش از ۹۰ دقیقه و با حضور تعداد بیش از سی نفر برگزار می‌شود.

امانی هم با تأیید و تکرار تذکر نجفی افزود: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف ۳۰ نفر برگزار شود؛ اما همین امروز بالای ۴۰ نفر شامل اعضا و مشاورین و اهالی رسانه در جلسه حضور دارند. لذا پیشنهاد می‌کنم که این سقف ۳۰ نفر حفظ شود و دیگران به صورت مجازی شرکت کنند و این محدودیت فقط شامل رسانه‌ها نباشد.

سروری در پاسخ به درخواست اعضای شورا اظهار داشت: این موضوع را با ریاست شورا در میان خواهم گذاشت و بر اساس نظر هیأت رئیسه شورا اعلام نظر خواهد شد.

کد خبر 5420078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha