۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ساخت ۶۷۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

ساخت ۶۷۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس عسگری پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح ۱۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های اردل، لردگان، خانمیرزا، سامان، کوهرنگ و شهرکرد ساخته شده است‌.

وی عنوان کرد: ۳۴ واحد مسکونی از این واحدها ویژه خانوارهای دو معلولی، ۶۸ واحد ویژه خانواده‌های یک معلولی، سه واحد ویژه ایتام و ۳۵ واحد در قالب طرح خاتم ساخته شده است.

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای بین این سازمان و بنیاد مستضعفان کشور به منظور ساخت واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلولی و بیشتر در چهار محال و بختیاری انعقاد شده است.

عسگری با اشاره به واگذاری رایگان واحدهای ساخته شده در طرح خاتم به متقاضیان واجد الشرایط، ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده سازمان بهزیستی با وزارت مسکن و شهرسازی دو هزار و ۷۷۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش چهارمحال و بختیاری ساخته خواهد شد.

وی به کمک‌های بهزیستی در جهت ساخت مسکن ویژه مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: به خانواده‌های دارای دو معلول در شهرها و روستاها به ترتیب ۱۴۰ میلیون و ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۶۷۳ واحد مسکونی ویژه مدجویان تحت پوشش در استان ساخته و به بهره برداری رسیده است‌.

کد خبر 5420149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha