۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۸

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛

۲۲۲ طرح خدماتی در فردوس به بهره برداری رسید

۲۲۲ طرح خدماتی در فردوس به بهره برداری رسید

فردوس- در هشتمین روز از دهه مبارک فجر ۲۲۲ طرح گازرسانی، خدماتی و محرومیت زدایی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان در شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره گاز فردوس بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های گاز رسانی گفت: گازرسانی به ۱۳ پروژه طرح مسکن محرومین با اعتبار یک میلیارد تومان و نصب ۳۳ علمک گاز افتتاح و تعداد ۴۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

عباس خاکسار افزود: ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی نیز با هزینه ۳ میلیارد تومان و اجرای ۸ کیلومتر شبکه توزیع به شبکه گاز پیوستند و عملیات اجرایی ۱۵ واحد صنعتی و تولید نیز با اعتبار ۶ میلیارد تومان آغاز شد.

وی تصریح کرد: تا یکسال دیگر جشن پایان گاز رسانی به تمام واحدهای تولیدی و صنعتی را در شهرستان فردوس برگزار خواهیم کرد.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی گفت: مرمت و بازسازی قنات چاه علی آباد در روستای آبدکی با اعتبار ۱۷۷ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی افتتاح و ۴۰ خانوار از مزایای این طرح برخوردار شدند.

موسی سلیمانی تصریح کرد: این طرح با مشارکت بسیج سازندگی شهرستان فردوس اجرا گردیده که شامل شکافتن مسیر قنات به طول ۲۲۰ متر و کول گذاری می‌باشد.

همچنین ساختمان اداری منابع آب شهرستان فردوس در دو طبقه و زیربنای ۶۰۰ متر مربع با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رئیس کمیته امداد نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های اشتغال‌زایی این نهاد گفت: استخر پرورش ماهی به نمایندگی از ۱۹۵ طرح اشتعال آفرینی کمیته امداد امام خمینی، از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح و برای ۲۰۶ نفر شغل ایجاد کرد.

امیر حسن اربابی تاکید کرد: توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از اولویت‌های ما هست که به طور جد پیگیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری فردوس نیز در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار ما حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مهدی روشن تاکید کرد: همه مدیران مکلف هستند حرف مردم را شنیده و به طور جدی پیگیر رفع مشکلات مردم باشند در غیر این صورت بنده با هیچکس تعارفی نداشته و به چنین موضوعاتی ورود پیدا خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سومین روز از شروع به کار خود در فرمانداری متعهد می‌شوم خود را خادم مردم دانسته و بیشترین توجه را به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم شهرستان معطوف خواهم داشت.

کد خبر 5420427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha