۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸

کیانی تشریح کرد؛

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای روز ۲۲ بهمن

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای روز ۲۲ بهمن

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده‌باش بیش از ۳۵۰ آتش‌نشان در مسیرهای مختلف راه‌پیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد کیانی از آماده‌باش بیش از ۳۵۰ آتش نشان در مسیرهای مختلف راه پیمایی خودرویی و موتوری برای تأمین ایمنی راهپیمایان تهرانی در روز ۲۲ بهمن امسال خبر داد و گفت: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی و آتش‌نشانان با استقرار ۹۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش‌نشانی و ۷۶ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی همراه با ۳۵۰ آتش نشان در ۱۷۵ نقطه از مسیرهای مختلف راه پیمایی خودرویی خانوادگی و موتوری، از ساعت ۵:۴۵ بامداد روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم و عادی شدن عبور و مرور خودروها، آماده خدمت رسانی هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: علاوه بر این، چند ایستگاه ثابت آتش نشانی که در مسیرهای شرق به غرب خیابان‌های آزادی، انقلاب و جنوب میدان آزادی تا میدان فتح قرار دارد و هم چنین تمامی ۱۳۳ ایستگاه آتش نشانی موجود در سطح پایتخت و ۱۷ گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده انجام خدمت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می‌دهند.

کیانی تصریح کرد: از آغاز دهه مبارک فجر تا ۲۱ بهمن امسال حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی از سوی آتش نشانان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته و ناایمنی‌های مشهود با همکاری شهرداری‌های مناطق دراین مسیر، برطرف شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

کد خبر 5421089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha