۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۲

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

کشف ۲۴ دستگاه ماینر در بجنورد/ یک نفر دستگیر شد

کشف ۲۴ دستگاه ماینر در بجنورد/ یک نفر دستگیر شد

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و استفاده از ماینرهای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان به همراه کارشناسان اداره برق به محل اعزام و با هماهنگی قضائی از این مکان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در بازرسی از این مکان ۲۴ دستگاه ماینر که در حال فعالیت بودند کشف شدند، تصریح کرد: ارزش این تعداد ماینر قاچاق ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مطهری زاده ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و ماینرهای قاچاق نیز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که باعث شود به منابع کشور لطمه وارد کند باقدرت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد که منابع ملی خسارت‌های جبران‌ناپذیری را وارد می‌آورد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 5421263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha