۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۴

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است

جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است

البرز - نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جهاد تبیین و روشنگری برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است، گفت: در سلول‌های بنیادین جزو ۵ کشور برتر دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی ظهر چهارشنبه در سفر به مناسبت دهه فجر انقلاب به در جمع شورای اسلامی شهر و روستای اشتهارد، جمعی از بانوان فعال فرهنگی و جمعی از ایثارگران و جانبازان اشتهارد قرار گرفت و از نزدیک در جریان مشکلات مختلف حوزه انتخابیه خود قرار گرفت.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در جلسات همیشه ایرادات بیان می‌شود که وضع موجود اصلاح شود ولی باید برای جوان امروزی توضیح داد که وضعیت کنونی از لحاظ دستاوردها با وضعیت گذشته (قبل از انقلاب) قابل مقایسه نیست، البته در بعضی از زمینه‌ها هنوز هم با وضع مطلوب فاصله داریم بنابراین در جلسات "عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگو".

نماینده مردم با انتقاد از دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: دشمن چنان رسوخ کرده است که گاهاً دستاوردهای انقلاب از قبیل ساخت هزاران کیلومتر راه آهن دیده نمی‌شود ولی راه آهن سفارشی رضا قلدر تبدیل به سمبل و نقل محافل و مجامع مختلف می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه جهاد تبیین و روشنگری برای معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است، در بیان مؤلفه‌های قدرت کشور بیان کرد: ایران در صنعت نظامی جزو ۵ کشور برتر دنیا هست، در سلول‌های بنیادین هم جزو ۵ کشور برتر دنیا هستیم، در نانوتکنولوژی و زیست فناوری و بیوتکنولوژی هم جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه ما امروز در مرز علم حرکت می‌کنیم، افزود: خدا رحمت کند شهیدان بزرگوار شهید سلیمانی، شهید شهریاری، شهید کاظمی آشتیانی و شهید تهرانی مقدم که برای کشور مؤلفه‌های قدرت را مهیا کردند.

عباسی تصریح کرد: ما در زمان طاغوت ۶.۵ میلیون بشکه نفت می‌فروختیم و جمعیت کشور هم ۳۰ میلیون نفر بود اما امروز ۱ میلیون بشکه نفت می‌فروشیم و جمعیت کشور هم ۸۵ میلیون نفر است، جمعیت کشور تقریباً سه برابر شده ولی فروش نفت شش برابر کمتر شده است یعنی ۱۸ برابر درآمد دولت طاغوت نسبت به دولت جمهوری اسلامی بیشتر بوده است.

وی افزود: اول انقلاب ۱۷ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی داشتیم و امروز ۱۲۰ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی داریم، تولیدات کشاورزی ما ۷ برابر شده است و اگر تدبیر بیشتری صورت بگیرد در امنیت غذایی خودکفا می‌شویم.

عباسی در خصوص مشکلات فعلی نظام بیان کرد: اگر کار را به دست افرادی کاردان نظیر حاج قاسم‌ها سپرده بودیم مطمئناً پیشرفت ما بیشتر از امروز بود.

کد خبر 5421366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha