۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کرد؛

حمایت دولت مردمی از توسعه پایدار صنعتی در کرمانشاه

حمایت دولت مردمی  از توسعه پایدار صنعتی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان امور مالیانی کشور گفت: دولت مردمی از رشد و توسعه پایدار صنعتی در منطقه به ویژه کرمانشاه حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، داود منظور صبح پنجشنبه در افتتاح پروژه فرو آلیاژ اسلام آباد غرب، اظهار کرد: امیدواریم مسیری که در جهت عمران و توسعه صنعتی در منطقه شروع شده با برنامه‌های منسجم در دولت مردمی بتواند به صورت پایدار رشد داشته باشد و فرصت‌های شغلی پایدار را فراهم کرد.

وی افزود: قانون جذب سرمایه‌گذاری خارجی یکی از بهترین قوانینی است که جذابیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری به ارمغان خواهد آورد و حمایت‌هایی که مقامات استانی به خصوص استاندار و نمایندگان دارند به توسعه این فضا کمک می‌کند.

رئیس امور مالیاتی کشور تصریح کرد: تجربه‌ای که پروژه فرو آلیاژ ایجاد کرد نوید طرح‌های توسعه‌ای را به همراه داشته و بردباری مردم در برابر تحریم‌های شکننده نشان از توسعه در کشور فارغ از هرگونه جلوگیری توسط طرف‌های خارجی است.

منظور گفت: مقاومت در برابر تحریم‌ها به صورت دورن‌زا ادامه خواهد یافت و امیدواریم با توسعه در روابط با طرف‌های خارجی پروژه شتاب بیشتری به خود گرفته و از فشارهای اقتصادی عبور کنیم و شاهد رونق و شکوفایی باشیم.

کد خبر 5421623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha