۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰

مدیر عامل آب و فاضلاب کرمانشاه مطرح کرد؛

۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای اسلام آبادغرب

۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای اسلام آبادغرب

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای اسلام آبادغرب هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا کاکاوند ظهر پنجشنبه در افتتاح پروژه‌های آبرسانی روستایی حمیل اظهار کرد: جهاد آبرسانی در استان کرمانشاه که وزارت نیرو با شروع دولت سیزدهم قول آن را داده بود اجرایی شد که وضعیت پروژه‌های آن به نتیجه مطلوبی رسیده است.

وی افزود: در حوزه آب روستایی تعداد ۴۶۰ روستا در کرمانشاه شناسایی و در برنامه‌های اجرایی قرار گرفتند که ۱۲۲ روستا در ایام دهه فجر به بهره برداری رسیده و ظرف یک ماه آینده در ۵۰ روستای دیگر طرح آبرسانی اجرایی خواهد شد و مابقی آنها تا خرداد ماه سال آینده بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: تصفیه خانه آب در شهر تازه آباد روز گذشته به اتمام رسید که در فرصت مناسب افتتاح و بهره برداری می‌شود.

کاکاوند بیان کرد: حفر چاه برای آبرسانی در ۶۵ روستا تنها راه حل آبرسانی بوده که ۱۵ روستای این تعداد امروز افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶۸ روستای اسلام آباد غرب که نیاز به آبرسانی داشته‌اند ۱۶۵ روستای آن با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: شاخص بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان بالاتر با آمار ۹۱ درصدی از میانگین کشوری بالاتر به ثبت رسیده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر فرسودگی تأسیسات شبکه‌های آبرسانی مسأله‌ای است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

کاکاوند ادامه داد: ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهرستان اسلام آباد غرب به پایان رسیده که پس آزمایشات فنی از اسفند ماه سال جاری وارد شبکه خواهد شد.

کد خبر 5421804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آبداران شهرستان دالاهو IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
      0 0
      سلام آقای مدیر عامل محترم لطفاً فکری به حال آبداران‌ شهرستان دالاهو بکنید