۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

استاندار کرمانشاه:

اعتماد به نیروی جوان راه حل برون رفت از مشکلات است

اعتماد به نیروی جوان راه حل برون رفت از مشکلات است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای جوان در استان کرمانشاه نیازمند اعتماد هستند، گفت: استفاده از جوانان تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی است.

بهمن امیری مقدم ظهر پنجشنبه در آئین افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی اظهار کرد: از مجموعه آب و فاضلاب استان برای به ثمر رساندن این پروژه تشکر کرده و باید برای رفع مشکلات استان تلاش جدی کرد.

وی افزود: در حال حاضر در اسلام آباد غرب ۱۱ پروژه در دست اقدام است که چهار پروژه آن شروع به کار کرده و پنج هزار خانواده و ۲۲ هزار جمعیت از نعمت الهی آب بهره خواهند برد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نکته قابل اهمیت این است که باید این نعمت الهی را فرآیند سازی کرده و با الگوی درست مصرف برای استفاده به فکر آیندگان باشیم تا نسل‌های آینده بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

امیری مقدم در رابطه با سهم شهرستان اسلام آباد در استان کرمانشاه، گفت: به سهم این شهرستان باید توجه کرد به نحوی که اعتبارات لازم در لایحه بودجه پیگیری شود تا بتوان در این حوزه جهش خوبی صورت گیرد.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات آبی باید با مدیرکل آب و فاضلاب استان همکاری‌های لازم را داشته تا مشکلات به وجود آمده را برطرف کرده و نعمت استفاده از آب همگانی شود.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: عنوان مدیرکل، استاندار، فرماندهی و هر عنوان مسئولیت پذیر هنگامی ارزشمند خواهد بود که خدمت‌گزاری مردم را به همراه خواهد داشت در غیر این صورت فقط این عنوان را یدک خواهیم کشید.

استاندار کرمانشاه گفت: معضل بیکاری ۵۰ سال در استان بوده و نمی‌توان گفت این مشکل به زودی حل خواهد شد ولی با تلاش، پشتکار، اشتغال‌زایی، سرمایه گذاری و توسعه به سمت حل مشکل رفت.

وی افزود: فرزندان کرمانشاهی در هشت سال دفاع مقدس در جبهه بوده و خانواده‌های ایشان در پشت جبهه کار می‌کرند و توانستند بر مشکلات غلبه کنند لذا شایسته است بار دیگر به جوانان اعتماد کرده و برای رفع مشکلات از آن‌ها بهره گرفت.

کد خبر 5421846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha