۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد؛

موافقت با آزادی ۲۹ نفر از مددجویان ندامتگاه دماوند از زندان

موافقت با آزادی  ۲۹ نفر از مددجویان ندامتگاه دماوند از زندان

دماوند- مدیر ندامتگاه دماوند از موافقت با آزادی ۲۹ نفر از مددجویان ندامتگاه این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محسنی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدید رضایی دادستان فیروزکوه و آقاجری دادستان پردیس با آزادی ۲۹ نفر از مددجویان حوزه قضائی فیروزکوه و پردیس موافقت شد.

مدیر ندامتگاه دماوند گفت: دادستان‌های فیروزکوه و پردیس به مناسب ایام دهه فجر و با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کاهش آسیب‌های حبس با استفاده از نهادهای ارفاقی، با حضور در ندامتگاه و بازدید اندرزگاه با بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان این ندامتگاه دیدار و ملاقات حضوری داشتند.

محسنی افزود: هدف از اعمال مجازات زندان، اصلاح مجرمان و بازگشت سالم آنان به جامعه است، تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن سال نو تخفیف‌های قضائی شامل افرادی که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، نخواهد بود

وی در پایان عنوان داشت: در این بازدید و دیدار با مددجویان به درخواست‌های تخفیف، تقلیل، عفو و مرخصی رسیدگی و با آزادی ۱۷ نفر و مرخصی ماهیانه ۱۰ نفر از مددجویان حوزه قضائی فیروزکوه و آزادی ۱۲ نفر و مرخصی ماهیانه ۲ نفر از حوزه قضائی پردیس موافقت گردید و به آغوش گرم خانواده‌ای خود بازگشتند

کد خبر 5421978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha