۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

رئیس شورای تبلیغات اسلامی گناوه:

۳۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان گناوه برگزار شد

۳۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان گناوه برگزار شد

گناوه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: در دهه مبارک فجر بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان طراحی و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شب سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ساعت ۲۱ امشب مردم نقاط مختلف شهرستان گناوه نوای «الله اکبر» را از روی پشت بام خانه‌ها، پایگاه‌های بسیج، مساجد و حضور در خیابان‌ها سر دادند.

همچنین آسمان گناوه همزمان با گلبانگ الله اکبر در شب سالگرد پیروزی انقلاب نورباران شد و مراسم نورافشانی در ساحل همراه با اجرای سرود برگزار شد.

همچنین در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان با صدور بیانیه‌هایی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین بهار آزادی، آمادگی خود برای حضور در برگزاری این راهپیمایی باشکوه اعلام آمادگی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان طراحی شد که با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی بیشتر برنامه‌ها به سمت فضای مجازی سوق داده شد.

ضرغام مردانی افزود: همزمان با سراسر کشور و در پنج شنبه شب (۲۱ بهمن) گلبانگ الله اکبر از بام خانه‌ها و مساجد و اماکن در شهرستان گناوه طنین انداز شد و نورافشانی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در محل یادمان شهدای گمنام در ساحل گناوه انجام شد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در گناوه نیز فردا، به صورت خودرویی از بسیج مرکزی به سمت میدان امام (ره) و یادمان شهدای گمنام و گلزار مطهر شهدا تا مصلی جمعه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان آغاز و پس از طی مسیر از تعیین شده مراسم با رعایت پروتکل‌ها در مصلی جمعه گناوه برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن فرماندار شهرستان خواهد بود که پس از آن نیز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه خواهد شد.

کد خبر 5422034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha