در عملیات نیروهای یمنی؛

۴۰ عنصر وابسته به ائتلاف سعودی در استان «حجه» یمن کشته شدند

۴۰ عنصر وابسته به ائتلاف سعودی در استان «حجه» یمن کشته شدند

ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی در جبهه «حرض» واقع در استان «حجه» ۴۰ عنصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه متجاوزان سعودی و عناصر وابسته به آنها در جبهه‌های مختلف ادامه دارد. نیروهای یمنی عملیات جدیدی را در جبهه حرض در حجه انجام دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان عملیات خود در جبهه حرض واقع در حجه موفق شدند ۴۰ عنصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را به هلاکت رسانده و شماری دیگر را زخمی کنند.

روز گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از جزئیات عملیات پهپادی علیه فرودگاه ابها عربستان پرده برداشت. وی گفت: یک پایگاه نظامی مهم در فرودگاه «أبها» عربستان را هدف قرار دادیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: عملیات راهبردی علیه فرودگاه ابها به صورت پهپادی انجام شد. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات از پهپاد «قاصف K۲» استفاده کردند.

وی افزود: عربیستان سعودی مدت هاست که از فرودگاه ابها در حال انجام عملیات نظامی علیه غیرنظامیان یمن است. ما به اهالیِ ساکن اطراف فرودگاه ابها هشدار می‌دهیم که به هیچ وجه به این فرودگاه نزدیک نشوند چراکه هر لحظه در تیررس ما قرار دارد.

کد خبر 5422135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha