۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد

پلدختر- مردم ولایتمدار پلدختر با حضور حماسی خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن، جشن با شکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم همیشه در صحنه این فجر آفرینان وفادار دیار هویزه ثانی امروز با توجه به شرایط کرونا یک بار دیگر به صحنه آمدند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن شور و شعور، شکوه و عظمت این حضور را با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب با انسجام و همبستگی به رخ جهانیان کشیدند.

مردم ولایتمدار پلدختر در راهپیمایی خودرویی با سر دادن شعارهایی ایستادگی خود را در برابر جبهه استکبار و آمریکای جهان خوار و دفاع از کیان انقلاب اسلامی ابراز داشتند.

خودروهای شهروندان پلدختری در این راهپیمایی به پرچم جمهوری اسلامی، عکس‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مزین شده بود و با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حماسه‌ای دیگر خلق و با ولایت و رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد

امام جمعه پلدختر در این مراسم گفت: علی رغم تبلیغات گسترده و ضد انقلابی رسانه‌های معاند در فضای مجازی و ماهواره، تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای دشمنان اما مردم بیدار ایران اسلامی همچنان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و در صحنه هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن علی رغم شرایط سخت کرونایی به صورت خودرویی و موتوری و طنین شعار الله اکبر شب گذشته در آسمان ایران نمادی از بصیرت و آگاهی مردم و تجدید بیعت با ولایت و رهبری و پاسخ محکمی به استکبار و نظام سلطه بود.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در دیار «هویزه ثانی» برگزار شد

وی از حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه و شهید پرور پلدختر از مرد و زن، پیر و جوان و کودک و نوجوان در راهپیمایی خودرویی به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن در فضای بارانی شهر تقدیر کرد.

راهپیمایی ٢٢ بهمن در پلدختر از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی به صورت خودروی و موتوری با حضور آحاد مردم برگزار شد.

کد خبر 5422347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha