۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

بارش باران سطح جاده های زنجان را خیس و لغزنده کرده است

بارش باران سطح جاده های زنجان را خیس و لغزنده کرده است

زنجان-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش باران سطح جاده های استان را خیس و لغزنده کرده است.

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بارش باران در سطح استان زنجان جریان دارد، گفت: بارش باران در آزادراه‌های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرم دره - ابهر و دیگر جاده‌های اصلی و فرعی جریان دارد.

وی با بیان اینکه رانندگان تجهیزات زمستانی و گرمایشی همراه داشته باشند، افزود: علاوه بر بارش باران این مسیرها پوشیده از مه غلیظ است که رانندگان از چراغ‌های مه شکن استفاده کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان امروز بارش برف و باران در جاده‌های استان جریان دارد، رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

یوسفی با بیان اینکه تردد در آزادراه‌ها و سایر جاده‌های زنجان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است، گفت: برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: رانندگان قبل از تردد از وضعیت خودروهای خود مطلع شده و آن را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.

کد خبر 5422383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha