۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶

فرمانده سپاه گلستان:

همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند

همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند

آزادشهر- فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که ۲۲ بهمن تجلی اقتدار ایران اسلامی است، گفت: همه بشریت مدیون قیام امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر جمعه در مراسم اختتامیه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در آزادشهر اظهارکرد: ۲۲ بهمن ماه تجلی اقتدار ایران با رمز ایمان و وحدت کلمه ماست و مردم ما توانستند با رهبری امام خمینی (ره) حاکمیت سلطنتی ۲۵۰۰ ساله را سرنگون کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: همه بشریت بخصوص جهان اسلام و در راس آن مردم ایران، مدیون قیام امام هستند زیرا این عالم زاهد ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.

وی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی کارکنان سفارت خانه‌های آمریکا، انگلیس و برخی کشورها برای کار کردن در ایران در فیش حقوقی خود، حق توحش می‌گرفتند که این اوج تحقیر و ذات برای یک ملت است.

ملک شاهکوهی ادامه داد: دشمنان طی ۴۳ سال گذشته هرچه در توان داشتند گذاشتند تا این انقلاب الهی و این نظام مقدس را از بین ببرند اما همه یکی پس از دیگر به درک واصل شدند و جسدشان در خاک خوراک مار و مور شد اما انقلاب ما با صلابت ایستاده و به پیش می‌رود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ایستادگی ملت ما در برابر دشمن باعث شد که خود سردمداران آمریکا اعتراف کنند که فشار حداکثری ما علیه ایران شکستی خفت بار را تجربه کرده است.

کد خبر 5422416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha