۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه با همکاری ۲۷ کمیته تخصصی انجام شد

برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه با همکاری ۲۷ کمیته تخصصی انجام شد

کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به برگزاری بیش از چندهزار برنامه در استان کرمانشاه، گفت: برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه با همکاری ۲۷ کمیته تخصصی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر عباس سروری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: از ماه‌ها قبل برنامه‌های یوم الله دهه فجر با همکاری ۲۷ کمیته تخصصی برنامه ریزی و آغاز شده است.

وی افزود: ستادهای دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها برنامه‌های خود را آغاز کردند، بیش از چند هزار برنامه در نقاط مختلف استان کرمانشاه طی این ۱۰ روز اجرا شد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شب گذشته مراسم نور افشانی توسط قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی در پارک کوهستان و توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در محوطه شهرداری برگزار شد.

وی با اشاره به زحمات راهنمایی و رانندگی در برگزاری منظم برنامه‌های دهه فجر، افزود: علیرغم پیش‌بینی‌ها طول مسیر افزایش پیدا کرد، همه‌ی خودروها مزین به پرچم و تصاویر امام و مقام معظم رهبری بودند و جمعیت حاضر در راهپیمایی خودرویی امسال قابل تحسین بود.

سروری با اشاره به انتشار تصاویر و مخابره اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کرمانشاه، از اصحاب رسانه و صدا و سیما تقدیر کرد، و افزود ثبت این شکوه و اقتدار توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه کار بزرگی بود که به خوبی انجام شد و قطعاً راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در خاطرات ماندگار خواهد شد.

کد خبر 5422571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha