۵ شهریور ۱۳۸۶، ۱۴:۴۹

جنگ "گل نرگس" در شبکه یک

جنگ ویژه نیمه شعبان شبکه یک با عنوان "گل نرگس" در سه قسمت به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنگ ویژه نیمه شعبان شبکه یک با عنوان "گل نرگس" در سه قسمت 60 دقیقه‌ای در گروه اجتماعی شبکه اول سیما تهیه شده که همزمان با اعیاد نیمه شعبان به صورت زنده از این شبکه پخش خواهند شد. اولین قسمت از این ویژه برنامه را که مسعود بانصیری تهیه کرده، روز سه شنبه شش شهریور ماه از ساعت 21:30 پخش می‌شود.

چهارشنبه هفت شهریور ماه، مصادف با عید نیمه شعبان نیز دو جنگ ویژه در ساعات 19:30 و 22:50 به مناسبت میلاد حضرت قائم ( عج ) به روی آنتن این شبکه خواهند رفت. این ویژه برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی چون پخش موسیقی و نماهنگ، گزارش مردمی، ارتباط زنده با مسجد جمکران و میهمان است.

 در بخش میهمان، سید مجتبی حسینی و دکتر میرباقری در برنامه حضور دارند و علی لهراسبی نیز خواننده مدعو این برنامه است. اجرای این ویژه برنامه به عهده امیر احمدی و امیر جوشقانی است که کارگردانی آن را عیسی بلوکات به عهده دارد.

-برنامه "عموپورنگ" ساعت 14 روز چهارشنبه هفت شهریور ماه و مصادف با نیمه شعبان از این شبکه پخش می‌شود. برنامه "آستانه" هم به مناسبت نیمه شعبان موضوع برنامه را به ولادت حضرت مهدی ( عج ) اختصاص داده است.

کد خبر 542261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha