۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۴

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

فروش یک میلیارد ریالی نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

فروش یک میلیارد ریالی نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از فروش یک میلیارد ریالی نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۱۶ فیلم خائن کشی، درب، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، بی رو، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف زار، دسته دختران و ضد در سه سینمای آزادی، بیستون و فرهنگ اکران شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به استقبال چشمگیر کرمانشاهیان جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: در این دوره با توجه به بیماری کرونا شهروندان هنردوست کرمانشاهی استقبال قابل توجهی نسبت به دوره‌های قبل جشنواره فیلم فجر داشتند.

کنجوری با اشاره به آمار بازدیدکنندگان چهلمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، بیان کرد: در این دوره از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه در مجموع سه هزار و ۸۴۰ نفر از ۱۶ فیلم اکران شده جشنواره دیدن کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه برگزار شد، گفت: رقم ریالی فروش کل این جشنواره قریب به یک میلیارد ریال است.

کنجوری با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از فیلم‌ها در کرمانشاه به ترتیب به فیلم‌های علف زار، مرد بازنده، ملاقات خصوصی، خائن کشی و شادروان تعلق گرفته، افزود: فیلم‌های شهرک، ضد، بی رو، درب و ماهان کمترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از همکاری بسیار خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه تقدیر و خاطرنشان کرد: به زودی آئین اختتامیه و تجلیل از عوامل این جشنواره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5422854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha