۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷

در ساری؛

«نامواره، نشان و پوستر شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی» رونمایی شد

«نامواره، نشان و پوستر شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی» رونمایی شد

ساری- آیین رونمایی از نامواره، نشان و پوستر ویژه گرامیداشت اولین سالگرد شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بلال زاهدی دبیر کنگره شهید نوروزی صبح شنبه در آئین رونمایی از نامواره و پوستر گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مصطفی نوروزی هدف از برپایی این یادواره را بزرگداشت و نکوداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت بیان کرد و افزود: این ستاد به صورت مردمی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید نوروزی از وی به عنوان عنصر نخبه در حوزه کاری خود بیان کرد و گفت: همچنین دارای چهره فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ورزشکار نخبه بوده و دارای عناوین برجستته ملی و کشوری در حوزه ورزش بوده است.

وی به درپیش بودن سالگرد شهادت شهید نوروزی اشاره کرد و گفت: ۱۸ ویژه برنامه به مناسبت سالگرد شهادت این شهید درنظر گرفته شده است و ولایتمداری، ایثارگری از ویژگی‌های بارز شخصیتی این شهید والامقام بوده است.

زاهدی رونمایی از سنگ مزار شهید و روضه فاطمیه، تولید و توزیع هدایای فرهنگی، کنگره شعر مروارید و ارسال ۲۶۰ اثر از ۲۰ استان را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: سه اثر در سطح ملی به عنوان آثاربرگزیده و ۱۱ اثر شایسته تقدیر شدند و اختتامیه این کنگره شعر فردا برگزار می‌شود.

دبیر کنگره شهید نوروزی درباره نامواره این شهید ادامه داد: هرسال به مناسبت سالگرد شهید از یک نام و عنوان رونمایی می‌شود و اولین سال ناموار ه با شعار «امنیت این حرم با ما است» و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه نشان یادواره هر ساله تقدیم می‌شود، افزود: این نشان در اختتامیه یادواره به خانواده شهید، طلبه، معلم، جهادگر، ورزشکار، پزشک و سه گروه جهادی با ماهیت شهرستانی و استانی جهادگر ارائه می‌شود.

زاهدی برپایی موکب فرهنگی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: باشگاه ورزشی شهید مصطفی نوروزی نیز با همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان در مصلی ساری افتتاح شد و هدایت باشگاه توسط همرزمان و مربیان شهید نوروزی انجام می‌شود.

دبیر کنگره شهید نوروزی، افتتاح خانه محروم را از دیگر برنامه‌های نامواره برشمرد و با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید نوروزی گفت: اولین خانه محروم در روستای پروریج آباد بازسازی و تحویل شد و دومین خانه نیز ۳۰ بهمن با همت این گروه جهادی تحویل می‌شود.

کد خبر 5423010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha