۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷

به‌ منظور کاهش تصادفات؛

عملیات ایمن‌سازی جناغی‌های بزرگراه آزادگان به اجرا درآمد

عملیات ایمن‌سازی جناغی‌های بزرگراه آزادگان به اجرا درآمد

شهردار منطقه ۱۹ از انجام عملیات ایمن‌سازی جناغی‌های بزرگراه آزادگان در راستای کاهش تصادفات و تردد ایمن‌تر خودروها، با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت با اشاره به اهمیت مواصلاتی بزرگراه آزادگان و ضرورت نگهداشت و ایمن‌سازی این معبر پرتردد گفت: در همین راستا ضمن نظارت مستمر بر این محور به منظور رفع نواقص آن، ۱۲ نقطه از جناغی‌های بزرگراه با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی همچون کاشن تانک، استوانه‌های ارتجاعی و بشکه‌های ترافیکی ایمن‌سازی شد.

شهردار منطقه ۱۹ ایمن‌سازی بزرگراه خلیج فارس را از دیگر فعالیت‌های ترافیکی اخیر این منطقه اعلام و اظهار کرد: با توجه به موقعیت این محور، قرارگیری آن در ورودی شهر تهران و تردد روزانه حجم زیادی از خودروها از این بزرگراه، ۴۰۰ متر طول گاردریل برای ایمن سازی و کاهش مخاطرات ترافیکی در محدوده پل حرم به علامه عسگری نصب شد.

وی همچنین از اجرای فعالیت تأمین روشنایی ایستگاه‌های اتوبوس با هدف رفاه حال شهروندان و سهولت استفاده از آن‌ها در ساعات تاریکی خبر داد و افزود: به‌همین منظور ضمن تأمین روشنایی ۱۱ ایستگاه اتوبوس در نواحی پنجگانه این منطقه، شیشه‌های آن‌ها نیز ترمیم و تعویض شد.

هدایت در بخش دیگری به اقدامات ترافیکی اجرا شده برای بهسازی پایانه شاهد اشاره و بیان کرد: ایستگاه‌های تاکسی این پایانه با انجام عملیات خط کشی و کف نویسی و نیز احیا و نوسازی تابلوهای هدایت مسیر، نونوار شدند.

کد خبر 5423331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha