۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹

حواشی بازی تیم‌ها نفت آبادان و تراکتور؛

پیروزی نفت آبادان زیر بارش باران

پیروزی نفت آبادان زیر بارش باران

آبادان- تیم صنعت نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر مهمان خود غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه تختی آبادان عصر امروز شنبه میزبان بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که شاگردان علیرضا منصوریان با یک گل حریف خود را پشت سر گذاشتند.

فرزین گروسیان، حسین ساکی (۲۸ امیرحسین فرهادی)، رضا یزدان دوست، میثم تهیدست، سیدفاخر تهامی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (۹۰ مهدی حنفی)، عباس بوعذار (۸۱ طالب ریکانی)، حسن بیت‌سعید، مهدی ممی‌زاده (۹۰ محمدرضا غبیشاوی) و رضا جبیره برای صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، آرش قادری، سعید ایران‌خواه (۸۹ نادر محمدی)، عبدالله ناصری، محمد قنبری، اکبر ایمانی، علی نجفی (۸۹ علی فتحی)، علی دشتی (۷۳ سعید واسعی)، مهدی کیانی (۶۱ محمد بلبلی) و محمد عباس‌زاده نفرات تشکیل دهنده ترکیب تراکتور تبریز بودند.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال بیت سعید به روی دروازه با ضربه سر جبیره همراه شد که اخباری با واکنشی دیدنی و با کف دست، دروازه تراکتور را نجات داد.

دقیقه ۷۶: کرنر ارسالی حکیم نصاری پس از برخورد به سر محمد عباس زاده مهاجم تراکتور به تیر تیم مهمان برخورد کرد.

دقیقه ۸۵: طالب ریکانی بازیکن تعویضی نفت آبادان در پشت محوطه جریمه پاس عباس‌زاده را دریافت کرد و شوت محکم او بعد از برخورد به بدن محمد عباس‌زاده به تور دروازه تراکتور بوسه زد تا شادی به اردوی زردپوشان بیاید.

تعدادی از هواداران صنعت نفت با حضور روی دیوارهای اطراف ورزشگاه تختی آبادان بازی را تماشا کردند.

پیش از شروع بازی علیرضا منصوریان به همراه دستیارانش به سمت نیمکت تراکتور رفتند و با کادر فنی و بازیکنان این تیم خوش و بش کردند.

در حالی که نیمه نخست این دیدار زیر تابش آفتاب برگزار شد در آغاز نیمه دوم بارش شدید باران شهر آبادان را فرا گرفت.

نفت آبادان امید حامدی‌فر و شروین بزرگ را به علت مصدومیت و محمد طیبی و امید خالدی را به علت محرومیت در اختیار نداشت.

پیمان بابایی، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی، شاهین ثاقبی، مهدی حقیقت و هادی محمدی به علت مبتلا شدن به بیماری کرونا و عبدالله حسینی هم محرومیت نتوانستند برای تراکتور در آبادان به میدان بروند.

تیم صنعت نفت آبادان با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود با ۲۵ امتیاز به مکان هفتم جدول رده بندی صعود کرد و تراکتور نیز با ۱۴ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.

عباس بوعذار، طالب ریکانی از صنعت نفت آبادان و آرش قادری، سعید ایران‌خواه از تراکتور تبریز کارت زرد دریافت کردند.

اشکان خورشیدی به همراه فرهاد مروجی و حامد صفایی این بازی را قضاوت کرد.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بیست و نهم بهمن ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال تهران می‌روند.

کد خبر 5423571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha