۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۰۱

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک مطرح کرد؛

روند رو به رشد ژیمناستیک در خراسان جنوبی/ کمک برای ارتقای مربیان

روند رو به رشد ژیمناستیک در خراسان جنوبی/ کمک برای ارتقای مربیان

بیرجند _ سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: ارزیابی فدراسیون نشان از وضعیت خیلی خوب و روند رو به رشد ژیمناستیک خراسان جنوبی دارد که نشانگر ایثارگری و روحیه جهادی رئیس و دیگر اعضای هیئت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید احمدی شامگاه شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس و هیأت رئیسه هیأت ژیمناستیک خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی فدراسیون هیأت ژیمناستیک خراسان جنوبی وضعیت خوب و رو به رشدی دارد که نشانگر وجود ایثارگری و روحیه جهادی رئیس و اعضای هیأت رئیسه ژیمناستیک این استان است.

وی با گرامی داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و تبریک به حسین بیابانی که برای مدت چهار سال دیگر به عنوان سکاندار هیأت ژیمناستیک استان انتخاب شد، اضافه کرد: در صحبتی که با مدیر کل ورزش و جوانان استان داشتیم راهکارهای برای توسعه این رشته در خراسان جنوبی مطرح شد و باید بدانید که مشکلات موجود تنها در استان شما نمی‌باشد بلکه در همه استان‌ها و حتی فدراسیون محدودیت‌های مالی وجود دارد.

بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان

وی ادامه داد: از پنج میلیارد تومان بودجه فدراسیون در سال جاری تنها یک میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است که می‌دانیم که این مبلغ کم است اما باید از همه ظرفیت‌های استان برای فعال کردن پنج شاخه این رشته به خوبی استفاده شود.

وی تاکید کرد: فعال کردن شاخه‌های این رشته در قالب انعقاد تفاهم نامه با سپاه استان و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان امکان پذیر است و برای ارتقا ۱۷۶ مربی درجه سه استان و داوران این رشته در خدمت شما هستیم.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: دوره‌های ارتقا را با مدرس فدراسیون به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌کنیم و باید در برنامه‌ریزی آینده هیأت توجه زیادی به افزایش فعالیت زیر شاخه‌های این رشته شود.

توجه به افزایش فعالیت شاخه‌های ژیمناستیک

به گفته وی ایروبیک از شاخه‌های زود بازده این رشته است که مربیان خوبی هم در کشور دارد و در استان شما هم در این شاخه مربی وجود دارد.

وی اضافه کرد: برای فعال کردن این شاخه در خراسان جنوبی از اساتید دیگر استان‌ها بهره بگیرید و فعالیت شاخه ژیمناستیک برای همه از ۱۳۹۶ شروع شده است که افراد زیادی از هر استان در قالب پنج تیم می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

کد خبر 5423667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha