۱۵ شهریور ۱۳۸۶، ۲۰:۱۰

نمایشگاه های خودرو بدون حضور خودرو های ایرانی بی رونق است

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی گفت: نمایشگاه های خودرو بدون حضور خودرو های ایرانی بی رونق است.

سید حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: ایران خودرو در نمایشگاه های متعدد که در استان برگزار شده حضور پررنگ و تاثیر گذاری داشته است.

وی اظهار داشت: این شرکت یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی استان است که علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه بینالود، موجب رشد و شکوفایی صنعت در استان خراسان شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: شرکت های خودروسازی با حضور در نمایشگاه، زمینه تبادل نظر و همکاری با تولید کنندگان مجموعه ها و قطعات خودرو را فراهم کرده اند و نیازها و برنامه های آتی این صنعت را با قطعه سازان در میان می گذارند و این امکان را برای صنعت قطعه سازی ایجاد می کند که برای آینده برنامه ریزی کنند.

رئیس سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی ادامه داد: ایران خودرو خراسان به عنوان یک قطب بزرگ صنعتی با ایجاد شهرک صنعتی غیر دولتی فضای مناسب برای سرمایه گذاری صنعتی در منطقه فراهم کرده است.

احمدی بیان داشت: فعالیت این شرکت صنعتی در ایجاد امکانات زیر بنایی و خوشه های صنعتی بسیار موثر است و اشتغال غیر مستقیم چندین برابر اشتغال مستقیم است.

وی با بیان اینکه ایران خودرو خراسان یک مرکز آموزش بزرگ است عنوان کرد: این شرکت در پرورش نیروی انسانی نقش موثری دارد و نیروی انسانی مورد نیاز صنعت پشتوانه خوبی برای تامین نیروی انسانی است.

احمدی با اشاره به قدمت صنعت در استان خراسان رضوی یادآور شد: صنعت در خراسان رضوی سابقه 70 ساله دارد و سابقه صنعت قطعه سازی این استان که با تاسیس شرکت قطعه سازی اتومبیل رضای قبل از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده به 40 سال می رسد.

کد خبر 542370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha