۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در اصفهان / جو پایدار است

کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در اصفهان / جو پایدار است

اصفهان - کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز سه شنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بوئین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خور و بیابانک با ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

آقایی در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر نیز ادامه داد: در این بازه زمانی شهرستان سمیرم با ثبت ۱۵.۷ میلی‌متر بارش و ۱۹ سانتی‌متر برف بیشترین بارش را داشت.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی در فریدون‌شهر ۸.۵ میلی‌متر بارش باران و ۱۲ سانتی‌متر برف، در خوانسار ۸.۴ میلی‌متر بارش و ۶ سانتی‌متر برف، در دهاقان ۷.۵ میلی‌متر بارش، میمه ۵.۵ میلی‌متر بارش، در مبارکه ۵.۴ میلی‌متر و در شهرضا ۶.۵ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

کد خبر 5424188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha