۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد؛

پرهیز از انتصاب های عجولانه در شهرداری شیراز

پرهیز از انتصاب های عجولانه در شهرداری شیراز

شیراز- نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مسئولان شهرداری از انتصابات عجولانه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی تذروی عصر یکشنبه در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: به مسئولان شهرداری توصیه می‌نمایم که از اقدامات شتابزده و هیجانی و سیاسی در عزل و نصب‌ها پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در تغییرات مدیران نکته‌ای که حائز اهمیت است حفظ شأن و کرامت انان است که این جابجایی‌ها موجب هتک حرمت و آبروی این افراد نگردد که در صورت عادی شدن چنین رویه غلطی همه مجموعه را دچار سرخوردگی و دلسردی خواهد کرد.

تذروی افزود: اخیراً دو حکم از سوی دیوان عدالت اداری بعنوان بالاترین مرجع قضائی رسیدگی به این امر مبنی بر تعیین تکلیف نیروهای حجمی و دیپلم به پایین صادر کردیده است، که عدم تمکین مجموعه شهرداری به آرائ صادره موجب محکومیت احتمالی شهرداری خواهد گردید و تبعاتی نیز به دنبال خواهد داشت، لذا از شهردار می‌خواهم تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و دستورات لازم را به مجموعه تابعه خود صادر کند.

او ادامه داد: شورای شهر خانه همه شهروندان است و با روی گشاده از همه نظرات و انتقادات و ایده‌های دلسوزان شهر استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه می‌شنویم که برخی مدیران شهرداری جلوی حضور پرسنل خود در شورای شهر را گرفته و آنها را به علت حضور در شورای شهر توبیخ می کنند، از همین جا اعلام می کنم که احدی حق برخورد با همکارانمان در مجموعه شهرداری را به بهانه حضور در شورا ندارد و در صورت اطلاع از این موضوع با مدیر متخلف به جد برخورد خواهد شد.

کد خبر 5424322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha