۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛

ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه

ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه

کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد باباخانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با دستور کار بررسی درخواست سرمایه‌گذاری خارجی، گزارش سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک، بروز رسانی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی حضور تولیدکنندگان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی عراق برگزار شده است.

وی افزود: مهمترین و اولویت اصلی برای تیم مدیریتی استان کرمانشاه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان است از این رو هر گونه حمایتی که لازم باشد از سرمایه‌گذاران به عمل خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان کرمانشاه در فاز اول ۱۰ زنجیره ارزش بااهمیت تعیین شده است که سه زنجیره ارزش از پشم تا فرش، تولید، بسته بندی و توزیع زعفران و گیاهان دارویی در برنامه فعالیت‌های مدنظر سرمایه‌گذار خارجی وجود دارد که در صورت تحقق می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

باباخانی به کاهش روند بروکراسی صدور مجوز سرمایه‌گذاری نیز اشاره و بیان کرد: استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در زمینه الکترونیکی کردن استعلامات و صدور مجوز سرمایه‌گذاری است و از سال آینده دستگاه‌های اجرایی موظفند بدون اینکه سرمایه‌گذار را درگیر روند اداری نمایند فرایند استعلامات و صدور مجوز را تسریع ببخشند.

کد خبر 5424326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha