۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

فعالیت مدارس روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی حضوری شد

فعالیت مدارس روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی حضوری شد

بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: طبق مجوز ستاد کرونا فعالیت مدارس روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی حضوری شد.

محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که از ستاد کرونا أخذ کرده‌ایم مدارس روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی می‌توانند فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه به واسطه عدم دسترسی برخی از روستاها به اینترنت فعالیت حضوری اینگونه مدارس از اهمیت بسیار بالایی برای بهره‌مندی دانش آموزان از آموزش برخوردار است، بیان‌کرد: البته رعایت فاصله اجتماعی در مدارس روستایی و عشایری مورد اهتمام ما است.

واقعی ادامه‌داد: علاوه بر مدارس روستایی و عشایری، دروس فنی و کارگاه‌های عملی دانش‌آموزان دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش خراسان‌جنوبی نیز با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری خواهد بود که از این امر نیز اجتنابی نیست.

وی درباره وضعیت بازگشایی بقیه مدارس در خراسان‌جنوبی یادآور شد: با توجه به قرمز بودن اکثر شهرهای خراسان‌جنوبی تا اطلاع ثانوی بقیه مدارس در استان فعالیت خود را به صورت مجازی و غیرحضوری ادامه خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: زمان شروع فعالیت حضوری سایر مدارس استان بسته به زمان کاهش آمار مبتلایان و بهبود شیوع سویه جدید ویروس کرونا در جامعه دارد چرا که برای ما سلامت دانش‌آموزان، معلمان و کادر مدرسه از همه چیز اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 5425869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha