۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۵

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر:

سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود

 سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها حفظ و تقویت شود

همدان- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیمی برخوردار هستند که باید در تمامی عرصه‌ها حفظ و تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار بشیری فرمانده تیپ ۴۳ امام علی (ع) و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: خدمات و اقدامات ارزنده سرهنگ حسینی و مجموعه سپاه و بسیج طی سه سال گذشته به اندازه‌ای گسترده و ارزنده است که بیان آن در این مجال نمی‌گنجد و بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: اجرای طرح شهید سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک‌های مومنانه، کمک به سیل‌زدگان و محرومان، بسیج سازندگی، ارتقای امنیت شهرستان با گشت‌های رضویون و رزمایش‌های امنیتی و دیگر خدمات سپاه و بسیج ملایر با فرماندهی خوب سرهنگ حسینی زبانزد خاص و عام است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج و سپاه ملایر طی دو سال مقابله با کرونا و دیگر عرصه‌ها در کنار حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، همانند دوران دفاع مقدس وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه بنده افتخار دارم ۳۰ سال به عنوان عضو کوچکی از بسیج در کنار این شجره طیبه بوده‌ام و از هیچ تلاشی برای کمک به این مجموعه دریغ نکردم، عنوان کرد: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیمی همچون سرمایه معنوی و اجتماعی برخوردار است که باید در تمامی عرصه‌ها حفظ و تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: ارتباط معنوی سپاه و بسیج با ائمه اطهار (ع) قبل از ورود به مأموریت‌های کاری و عملیاتی به ویژه در زمان جنگ، رمز موفقیت آنها است.

فارسی با تصریح بر اینکه به واسطه این ارتباط معنوی و ارزش معنوی و روحیه ایثار، فداکاری و تقوای سپاه و بسیج است که دشمن از ما در هراس است، عنوان کرد: وجود سرمایه ۲۰ میلیون نفری بسیج، برگرفته از سرمایه اجتماعی و این امر است که سپاه و بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج متعلق به ملت ایران است و به اندازه‌ای گسترده است که همه را در خود جذب کرده و موجب افتخار و اقتدار ایران شده است.

فارسی با تصریح بر اینکه به فرموده امام راحل، سپاه و بسیج و ارتش ما جُندالله است و در عملکرد خود همواره این را ثابت کرده است، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم این دو سرمایه اجتماعی و معنوی سپاه و بسیج را تقویت کنیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از اقدامات ارزنده سرهنگ حسینی تقدیر کرد و افزود: همچون گذشته از تمامی امکانات و ظرفیت‌های ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان برای پیشبرد اهداف نظام و مجموعه سپاه و بسیج استفاده می‌کنیم.

در این آئین از خدمات و زحمات ارزنده و ماندگار «سرهنگ سیدجواد حسینی» طی سه سال تجلیل به عمل آمد و «سرهنگ علی‌اصغر فارسی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ملایر معرفی شد.

گفتنی است؛ «سرهنگ حسینی» با ارتقای جایگاه به عنوان فرمانده سپاه ناحیه همدان معرفی خواهد شد.

کد خبر 5426429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha