۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۴

مهر خبر می‌دهد؛

معارفه مدیرکل کار در «بیکارترین استان» با حذف رسانه‌ها!

معارفه مدیرکل کار در «بیکارترین استان» با حذف رسانه‌ها!

خرم‌آباد- با حذف رسانه‌ها از مراسم معارفه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان شائبه‌هایی در مورد آینده ارتباطات رسانه‌ای این دستگاه در بیکارترین استان کشور شکل‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان دوران هفت‌ساله مدیریت علی آشتاب بر یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های استان لرستان، امروز در زیرمجموعه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی شاهد برگزاری مراسمی بودیم که با حذف رسانه‌ها رقم خورد.

این در حالی است که پیگیری «خبرگزاری مهر» برای پرسش در مورد علت حذف رسانه‌ها از مراسم معارفه با توجیه عجیب‌تری مواجه شد. روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مدعی شد که تأکید شده در این مراسم به‌جز خبرگزاری ایرنا از هیچ رسانه‌ای دعوت نشود.

البته مرجع این دستور در ادامه گفتگو مشخص نشد و معلوم نیست این مدل مواجهه با تکثر رسانه‌ای و تأکید بر انحصار اطلاع‌رسانی از جانب چه کسی و در چه جایگاهی تکلیف شده است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان به‌عنوان یکی از استان‌هایی که همواره در رتبه‌های نخست جدول بیکاری کشور قرار دارد از دستگاه‌های حیاتی محسوب شده و روابط این دستگاه با رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم حائز اهمیت است.

محوری‌ترین مطالبه لرستان و لرستانی‌ها همواره مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال بوده است، مسئله و چالشی که طی سال‌های گذشته هرروز بر عمق آن افزوده‌شده و همچنان زخم‌های حوزه صنعت و تولید آن را تشدید می‌کند.

امروز با حضور «علی حسین رعیتی فرد» معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «علی جهانی» به‌عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان معارفه شد.

«جهانی» که از خارج مجموعه وزارت کار، این مسئولیت را عهده‌دار شده است، در پرونده کاری خود معاونت اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی و معاون اوقاف و امور خیریه لرستان را تجربه کرده است.

کد خبر 5426446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha