۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲

معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه:

۸۰.۸ درصد کرمانشاهیان دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۸۰.۸ درصد کرمانشاهیان دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۸۰.۸ درصد مردم کرمانشاه دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

سارا شاه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با گسترش شیوع سویه امیکرون تعداد موارد ابتلاء به این سویه در استان کرمانشاه در حال افزایش بوده و بهترین راهکار برای مقابله با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون کرونا است.

وی افزود: تاکنون ۹۰.۶ درصد جمعیت هدف استان کرمانشاه نوبت اول و ۸۰.۸ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افراد پس از گذشت سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن کرونا می‌توانند برای تزریق نوبت سوم اقدام کنند، گفت: تاکنون ۳۴.۷ درصد جمعیت هدف استان کرمانشاه برای تزریق دز سوم واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کردند.

شاه آبادی با اشاره به فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در تمام ایام هفته، خاطرنشان کرد: ۳۵ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حال انجام واکسیناسیون کرونا پنج سال به بالا در استان کرمانشاه هستند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش بدن ایمنی در برابر سویه امیکرون کرونا است، بیان کرد: انواع واکسن کرونا به اندازه کافی در استان کرمانشاه وجود دارد و بهترین واکسن در دسترس‌ترین آن است.

کد خبر 5426847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha