توسط جنبش «الأسیره» صورت گرفت؛

دعوت فلسطینیان به مشارکت در راهپیمایی‌ «روز خشم» در حمایت از اسرا

دعوت فلسطینیان به مشارکت در راهپیمایی‌ «روز خشم» در حمایت از اسرا

جنبش فلسطینی «الأسیره» با صدور بیانیه ای از عموم فلسطینیان خواست تا فردا جمعه به منظور اعلام حمایت خود از اسرای فلسطینی در راهپیمایی «روز خشم» شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش فلسطینی «الأسیره» امروز پنجشنبه بیانیه‌ای را در خصوص اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این جنبش فلسطینی آمده است: از عموم فلسطینیان می‌خواهیم تا فردا جمعه به منظور اعلام حمایت خود از اسرای فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها، در راهپیمایی روز خشم شرکت کنند.

این جنبش فلسطینی در بیانیه خود عنوان کرده است: زندان‌های رژیم صهیونیستی در حال حاضر شاهد تنش‌هایی است که پیشتر سابقه نداشته است. سرکوبگری‌ها علیه اسرای فلسطینی بیش از پیش تشدید شده است.

جنبش الأسیره افزوده است: هدف صهیونیست‌ها از سرکوب گسترده اسرای فلسطینی شکستن اراده آنها است. نبرد علیه صهیونیست‌ها و حمایت از اسرا تا زمان متوقف شدن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بازداشت شدگان، متوقف نخواهد شد.

کد خبر 5426911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      0 0
      وضعیت زندانیان که فشار و عذاب و شکنجه های روانی و جسمی از سالها قبل بطور تدریجی رو به افزایش شروع شده امروزه به حالت انفجار و نفرت درامده است.کودک و پیر و جوان دیگر تحمل این شکنجه های عادتی را ندارند، بیمار میشوند،روانی میشوند،میمیرند. روز خشم علیه زندانبانان صهیونیسمی باید نتیجه بدهد و این با مشارک