۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

مدیرکل امور مالیاتی کرمانشاه خبر داد؛

ثبت‌نام ۲۳ هزار کارتخوان در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی کرمانشاه

ثبت‌نام ۲۳ هزار کارتخوان در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از ثبت‌نام ۲۳ هزار کارتخوان در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی کرمانشاه خبر داد.

عزیزالله عباسپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پایان بهمن ماه سال جاری آخرین فرصت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور است.

وی افزود: یکی از راه‌های مبارزه با فرار مالیاتی و اخذ مالیات واقعی از مودیان مالیاتی ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲۳ هزار و ۱۲۶ دستگاه کارتخوان و ۵۳۶ درگاه الکترونیکی در استان کرمانشاه تعیین تکلیف شده اند.

عباسپور بیان کرد: اطلاعات جدید دستگاه‌های کارتخوان از بانک مرکزی دریافت و در درگاه الکترونیکی سازمان به روز رسانی شده و ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت مودیان برای ساماندهی دستگاه‌های کارت خوان بانکی و تکمیل پرونده‌های ثبت نامی است.

وی گفت: مراجعه تمامی مشمولین و همچنین مودیانی نیز که قبلاً ثبت نام کردند به منظور تأیید تعداد دستگاه‌های کارتخوان به درگاه ملی مالیات به نشانی my.tax.gov.ir و مشاهده دستگاه‌های کارتخوان مربوطه و تعیین تکلیف نهایی آنها لازم است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه تاکید کرد: بر اسا قانون تمامی مشمولین ملزم به ثبت نام و ایجاد پرونده الکترونیک برای مشاغل و دارندگان دستگاه کارتخوان هستند و کسانی که برای تعیین تکلیف دستگاه‌های کارتخوان مراجعه نکنند دستگاه‌های آنها از سوی بانک غیرفعال خواهد شد.

کد خبر 5427110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha