۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸

آموزش دانش آموزان در ۹ شهر کردستان غیر حضوری شد

آموزش دانش آموزان در ۹ شهر کردستان غیر حضوری شد

سنندج- مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از غیر حضوری شدن آموزش دانش آموزان در مدارس شهرستان های سنندج، سقز، قروه، مریوان، بانه، بیجار، کامیاران، دیواندره و سروآباد خبر داد.

محمد رشید قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت فعالیت مدارس استان از روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان هفته مشخص شده است.

وی افزود: در شهرهای سنندج، دیواندره، کامیاران و بانه که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری است.

قربانی خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی که در وضعیت قرمز کرونایی هستند به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: در شهرهای سقز، قروه، مریوان، بیجار و سروآباد که در وضعیت نارنجی قرار دارند نیز شرایط همچون شهرهای قرمز است.

قربانی افزود: در شهر دهگلان نیز که در وضعیت زرد قرار دارد و در مدارس روستایی این شهرستان و سایر شهرستان‌ها در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تأیید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

کد خبر 5427577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha