۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۳۳

همسایه ناشکیبا چرخ های آمبولانس شیراز را پنچر کرد

همسایه ناشکیبا چرخ های آمبولانس شیراز را پنچر کرد

شیراز- یک شهروند در شهر شیراز، اقدام به پنچر کردن چرخ های آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدجواد مرادیان در تشریح این حادثه گفت: اخیراً، گزارش تنگی نفس خانمی ۴۸ ساله در خیابان ۲۰ متری امام خمینی (ره) در مرکز پیام اورژانس فارس ثبت شد و بلافاصله نزدیک ترین تیم امدادی اورژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس فارس در ادامه افزود: بدلیل وخامت حال بیمار تیم امدادی به محض رسیدن به محل آمبولانس را پارک کرده و سریعاً بر بالین بیمار حاضر شدند.

دکتر مرادیان همچنین گفت: پس از اقدامات درمانی تیم امدادی اورژانس مشکل تنفسی بیمار برطرف شد.

رئیس اورژانس فارس افزود: پس از خاتمه این مأموریت حادثه‌ای با فوریت بالا در همان محدوده گزارش شد و مأموریت به آمبولانس محول شد ولی پس از بیرون آمدن از ساختمان متوجه شدند چرخ‌های آمبولانس توسط همسایه عصبانی پنچر شده است و مأموریت به آمبولانسی دیگر از مسیری دورتر محول شد.

همسایه ناشکیبا چرخ های آمبولانس شیراز را پنچر کرد

دکتر محمدجواد مرادیان با اشاره به فرسوده بودن بخشی ناوگان عملیاتی اورژانس، گفت: ناوگان عملیاتی اورژانس فرسوده است و این دسته اقدامات باعث اختلال شدید در خدمت ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ می‌شود و هر اقدامی که باعث بوجود آمدن اختلالی در امر خدمت رسانی به مردم شود قاطعانه برخورد خواهد شد.

رئیس اورژانس فارس در پایان گفت: پس از حضور عوامل پلیس در محل فرد خاطی شناسایی و به کلانتری برای ادامه روند قانونی منتقل شد.

کد خبر 5427771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha