۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

محدودیت‌ها با افزایش روند ابتلا به کرونا درکرمانشاه اعمال می‌شود

محدودیت‌ها با افزایش روند ابتلا به کرونا درکرمانشاه اعمال می‌شود

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: محدودیت‌ها با افزایش روند ابتلا به کرونا در کرمانشاه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سرعت شیوع امیکرون و افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها از مردم انتظار داریم سریعاً برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.

وی افزود: رعایت توصیه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در تجمعات برای قطع زنجیره انتقال ویروس ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در صورت تداوم روند افزایشی ابتلاء به کرونا احتمال دارد محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی را در استان کرمانشاه اعمال کنیم.

خوش اقبال بیان کرد: عبور از این پیک جدید کرونا نیازمند همکاری و همراهی مردم است و از مردم انتظار داریم در آستانه سال نو برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت اهتمام را داشته باشند.

وی ادامه داد: با همکاری اصناف و بازاریان و حضور تیم‌های بازرسی اداره صمت امکان نظارت مستمر فراهم شود و استفاده از ماسک توصیه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون رده‌های سنی مختلف و از جمله کودکان دستورالعمل‌ها را اطلاع رسانی کند.

کد خبر 5427991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha