۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

خصوصیات اخلاقی شهدا سرمشق قرار گیرد

خصوصیات اخلاقی شهدا سرمشق قرار گیرد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان رسیدن به مقام شهدا را دست یافتنی دانست و گفت: ما باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در مراسم گرامیداشت سردار مهدوی نژاد که هفته گذشته به دیدار معبود شتافت، با بیان اینکه ما باید از خصوصیات شهید مهدوی نژاد درس بگیریم و خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم، ابراز کرد: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار شهید مهدی مهدوی نژاد وجود داشت که باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این‌طور نیست که رسیدن به مقام شهدا دست نیافتنی باشند بلکه راه این شهدا رفتنی و دست یافتنی است، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته سردار مجاهد رزمنده حاج مهدی مهدوی نژاد استقامت این شهید بود و در روایات داریم که اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند ملائکه با آنها مصافحه می‌کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و روزی می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی نژاد اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مهدوی نژاد در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتدای دفاع مقدس به کار گرفتند بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی حاج مهدی مهدوی نژاد بود.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این مراسم با اشاره به تشییع باشکوه شهید حاج مهدی مهدوی نژاد در استان‌های سمنان قم گفت: این گونه تجلیل از سردار شهید مهدوی نژاد نشانه معنویت و اخلاص این شهید بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام افزود: از بارزترین شاخص‌های شهید حاج مهدی مهدوی نژاد آرامش حاصل از ایمان عمیق بود که در وجود او این شهید گرانقدر متجلی بود.

گفتنی است در این مراسم که با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد از خانواده معظم سردار شهید مهدی مهدوی نژاد تجلیل به عمل آمد.

سردار مهدوی نژاد بیش از ۱۰۰ ماه مسئولیت فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت که در سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

کد خبر 5428143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha