۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱

وزیر جهاد کشاورزی:

طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشورسند دار شود

طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشورسند دار شود

زنجان-وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشور تا پایان سال ۱۳۹۹ صاحب سند می‌شدند که هنوز محقق نشده و باید این امر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ساداتی نژاد عصر شنبه با شرکت ویدئوکنفرانسی در آئین اهدای نمادین اسناد اراضی به چند نفر از کشاورزان استان زنجان گفت: از تلاش‌های انجام گرفته در زمینه رفع کامل تداخلات در اراضی ۲ شهرستان این استان تقدیر می‌کنم.

وی اظهار داشت: اجتماعی که حول قرارگاه صدور اسناد برای اراضی کشاورزی اتفاق افتاد، نشان داد که اگر همه دستگاه‌های متولی در این حوزه با هم باشند می‌شود موضوع صدور اسناد برای زمین‌های کشاورزی به ثمر برسد.

وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت صدور سند تک برگ برای زمین‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی کشور ما نیز به جمع کشورهایی که اراضی آنها کاداستر شده محلق شود.

ساداتی نژاد تاکید کرد: طبق قانون باید همه اراضی کشاورزی کشور را تا پایان سال ۱۳۹۹ صاحب سند می‌کردیم که محقق نشده و باید و در هر صورت عزمی به وجود آمده تا کار در سایه همکاری‌ها به نتیجه برسد.

وی گفت: همه اراضی کشور تا پایان دولت سیزدهم سنددار می‌شوند و امیدواریم حول قرارگاه صدور اسناد، سنددار شدن تمام اراضی را جشن بگیریم.

در ادامه این مراسم، استاندار زنجان گفت: رفع کامل تداخلات در سطح ۲ شهرستان استان از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان بود.

محسن افشارچی یاد آورشد: در راستای حدنگاری و اجرای کاداستر و صدور اسناد برای اراضی کشاورزی و باغی استان، مشکلات بین دستگاهی برطرف شد و فرآیند امور در این راستا با سرعت مناسبی در حال انجام است.

وی افزود: ۲۵ درصد اراضی کاداستر شده کشور در استان زنجان است و در حال صدور سند برای این اراضی هستیم.

کد خبر 5428400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha