۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳

استاندار قزوین خبر داد؛

تشدید فرایند بازرسی از مراکز عرضه کالا در ایام منتهی به نوروز

تشدید فرایند بازرسی از مراکز عرضه کالا در ایام منتهی به نوروز

قزوین-استاندار قزوین گفت: فرایند بازرسی از مراکز عرضه کالا با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز باید به صورت جدی تری دنبال شود تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: ایام پیشرو با افزایش حجم خرید و فروش در مراکز عرضه کالا مواجه خواهیم بود به همین علت دستگاه‌های نظارتی باید نظارت و بازرسی خود را از این مراکز افزایش دهند.

وی افزود: مشارکت مردم و بررسی گزارش‌های مردمی در روند اجرای بازرسی‌ها بسیار مهم است و باید از ظرفیت آنها برای کنترل هرچه بهتر بازار استفاده کرد.

استاندار قزوین گفت: البته در این زمینه به نظر می‌رسد علاوه بر کارشناسان و ناظران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، باید خود مدیران هم شرکت کنند تا با رسانه‌ای شدن این بازدیدها اهمیت کنترل قیمت برای تمامی صنوف نهادینه شود.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های واصله شاهد این هستیم که برخی از فروشگاه‌ها و مراکز پخش در استان قزوین برچسب قیمت بر روی محصولات خود ندارند که در این زمینه تعزیرات حکومتی باید ورود جدی‌تری داشته باشد.

اعلایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کنترل هرچه بهتر بازار شاهد جلوگیری از کم فروشی، گران فروشی و هرگونه سو استفاده احتمالی در زمینه عرضه کالا باشیم.

کد خبر 5428930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha