۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد:

۲۱واحدتولیدی غیرفعال کهگیلویه وبویراحمد به چرخه تولید بازمی گردند

۲۱واحدتولیدی غیرفعال کهگیلویه وبویراحمد به چرخه تولید بازمی گردند

یاسوج- معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت و معدن، ۲۱واحدغیرفعال مستقردر شهرکها ونواحی صنعتی تاپایان سال جاری بایدبه چرخه تولیدباز گردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دارا فرامرزی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین پنج واحد غیر فعال مستقر در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز باید تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازگردند.

وی با بیان اینکه مهلت پرداختی بدهی بدهکاران بانکی که تسهیلات تولیدی دریافت کردند تا آخر اسفند سال جاری تمدید شد، گفت: به موجب قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی، مهلت پرداخت بدهی تا آخر اسفند سال جاری تمدید شده است و تولیدکنندگان استان می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه به موجب این قانون، تسهیلات به قراردادهای قبل و بعد از سال ۹۳ تقسیم شده است، گفت: در شرایطی قراردادهای امهالی و جریمه مازاد بر سود قراردادی حذف می‌شود و چنانچه بانک به تکلیف قانونی خود مبنی بر اعلام مانده بدهی با اعمال قانون فوق و به صورت کتبی عمل نکند، به بازرسی بانک مربوطه در مرکز استان مراجعه و ضمن اعلام مراتب، با ارسال اظهارنامه نیز به بانک هشدار دهید که عواقب هرگونه اقدامی که منجر به محرومیت از مزایای قانون گردد، بر عهده بانک مربوطه است.

کد خبر 5429036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha