۲ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۱۷

سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد؛

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در غرب تهران

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۴۶ هزار ثوب انواع البسه قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به انتقال و دپوی مقادیر بسیار زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در آدرس کیلومتر ۲۲ بزرگراه شهید لشگری می‌نماید، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از ۳۴۶ هزار ثوب در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید محل شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک باب ساختمان اداری بوده که بیش از ۷۰ نفر در محل مشغول به کار بوده و طبقه اول سوله محل دپو، طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و…، و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی ارائه بازار مصرف می‌باشد که طی بررسی صورت گرفته در محل مکان موصوف در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نگردیده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون و…، به آن محل انتقال و تخلیه می‌نمایند.

ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: تماس‌های متعدد با مدیران و مالکین شرکت انجام که هیچ فردی در محل حاضر نگردید. لذا با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان در خصوص قاچاق و تقلب در کسب، پرونده را به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 5429597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha