۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲

فرمانده سپاه کربلا:

مردم و روحانیت دو رکن قوام و پایداری انقلاب هستند

مردم و روحانیت  دو رکن قوام و پایداری انقلاب هستند

ساری- فرمانده سپاه کربلا روحانیت و مردم را دو رکن اساسی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این اقشار در قوام و پایداری انقلاب اسلامی نیز نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح سه شنبه در نشست تخصصی طلایه داران جهاد تبیین با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه سه عنصر اصلی مکتب، مردم و روحانیت شکل گرفته است، افزود: استمرار انقلاب اسلامی نیز در سایه این سه عنصر است.

وی با بیان اینکه روحانیت و مردم دو رکن اساسی انقلاب بوده و سبب قوام و پایداری آن به شمار می‌رود، اظهار داشت: امروز بیشترین تهاجم جریان غرب متوجه قشر روحانیت و مردم است.

وی با عنوان اینکه روحانیت در عرصه‌های مختلف در جامعه نقش آفرینی کرده است، به حضور برجسته این قشر در حوزه‌های مختلف اشاره و اضافه کرد: در دولت اسلامی باید سلامت جسم و روح جامعه توجه ویژه ای کرد.

سردار مسلمی انجام سه کار اساسی در مساجد را از جمله اولویت‌ها برشمرد و گفت: احیای جایگاه واقعی مسجد به عنوان محل واقعی رجوع مردم مدنظر است و امام مسجد و محله باید محور و کانون باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه عالمان زیادی تمایل دارند در مناطق محروم برای خدمت رسانی حضور یابند، برنامه ریزی در این زمینه را مهم برشمرد.

کد خبر 5430541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha