۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۰۸

فرمانده انتظامی خرمشهر:

متکدیان مهاجر در خرمشهر جمع‌آوری می‌شوند

متکدیان مهاجر در خرمشهر جمع‌آوری می‌شوند

خرمشهر- فرمانده انتظامی خرمشهر از جمع‌آوری متکدیان مهاجر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجم الدین سهرابی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با بررسی‌های مأموران پلیس در سطح شهرستان خرمشهر به مهاجرت موقت برخی افراد غیربومی به این شهرستان برای تکدی‌گری پی برده شده است.

بنا به گفته وی، جمع‌آوری و برخورد با آنها در دستور کار این فرماندهی انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خرمشهر نیز سهم جرایم خُرد در خرمشهر را ۹۰ درصد کل جرایم موجود در این شهرستان اعلام کرد و گفت: پلیس این شهرستان سعی دارد با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و تداوم آن با ایجاد فضایی ناامن برای سارقان، سرقت‌ها را به کمترین میزان برساند.

وی در ادامه از برخورد قاطع با تیراندازی‌های شامگاهی و مراسمات خبر داد و اظهار کرد: هفته گذشته تیراندازی در یک مراسم عروسی در خرمشهر به قیمت دستگیری داماد و خانواده و همچنین ضبط اسلحه‌های آنها تمام شد.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه احساس امنیت از برقراری آن در جامعه مقدم تر است، افزود: برای تحقق احساس امنیت گزارش‌های ارسالی به موقع شهروندان به هنگام مشاهده جرم یا موارد مشکوک لازم است.

فرمانده انتظامی خرمشهر به موضوع سفرهای نوروزی نیز اشاره کرد گفت: در صورت نبود محدودیت‌های جاده‌ای برای سفر در روزهای نوروز، نیروی انتظامی امنیت کامل را با چند برابر کردن گشت‌های پلیس در سطح شهر با هدف کاهش سرقت‌ها فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سفرهای نوروزی در سال جدید منوط به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

کد خبر 5431194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha