۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۹

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج:

هیئت‌های اندیشه‌ورز در محلات یزد تشکیل می‌شود

هیئت‌های اندیشه‌ورز در محلات یزد تشکیل می‌شود

یزد- جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج از تشکیل هیئت های اندیشه‌ورز در محلات یزد به منظور حل مشکلات محلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا محدث، بعدازظهر سه شنبه در نشستی خبری با بیان اینکه سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج تدوین شده است، اظهار داشت: بسیج قرار است در قالب این سند برای تدوین نظام مسائل استانها، ارائه طرح و راهکار برای آنها توسط هیئت های اندیشه ورز اقدام کند.

وی ادامه داد: بسیج حتی این ظرفیت را دارد که در حوزه اجرا نیز ورود کند و طرح ها و راهکارهای تدوین شده در راستای مسائل استان را اجرایی کند.

محدث با اشاره به تشکیل گروه های یازده‌گانه و شش‌گانه در استان و شهرستان‌های استان یزد عنوان کرد: این گروه ها شامل اقتصاد و زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، سلامت، محیط زیست، گردشگری، تربیت و آموزش، علم و فناوری و تحقیقات، زنان و خانواده، رسانه و فضای مجازی، حقوقی و قضایی، سیاسی است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج ادامه داد: در این گروه ها هزار و ۷۵۰ نفر از اندیشمندان، خبرگان و نخبگان و افراد متخصص بسیجی برای تحقق تدابیر و سیاست های نظام اسلامی در حال تلاش هستند و تاکنون ۵۴۳ مسئله توسط هیئات اندیشه ورز احصاء و ۵۴ طرح ارائه شده است.

وی ادامه داد: امسال ۱۰ جلسه هیئت اندیشه ورز و ۱۸ جلسه دبیرخانه شهید مدرس تشکیل شده و از عمده مسائل مطرح شده می توان به راهکارهای ارتقای جایگاه مجلس، مدل مدیریتی صیانتی بابت انفال معدنی، زنان و خانواده، شجره طیبه، پلیس رسانه و فضای مجازی، ارتباط صنعت دولت و دانشگاه، طرح شاگردپروری که با هدف جبران بخشی از عقب ماندگی مسائل علمی در دانشجویان با توجه به شیوع کرونا، فرآوری و صرفه جویی در مصرف آب و… اشاره کرد.

محدث با اشاره به اینکه بسیج متعلق به گروه خاصی نیست، گفت: سعی می شود با استفاده از ظرفیت بسیج و ساختاری که در بسیج با حضور همه اقشار مختلف به وجود آمده بتوانیم اقدامات خوبی را در سال های آینده رقم زده و تبیین واقعی از عملکرد و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی شکل گیرد و با توجه به منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به آن اهداف عالیه با امید و نشاطی که به جامعه تزریق می کنیم، برسیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که همه پایگاه های بسیج دارای هیئت اندیشه ورز شوند تا از این طریق بتوانیم برای حل مشکلات محلات اقدام کنیم.

کد خبر 5431206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha