پارلمان یمن در واکنش به پیروزی حرض:

یمن گورستان متجاوزان است/ صلابت ملت یمن توطئه ها را در هم می شکند

یمن گورستان متجاوزان است/ صلابت ملت یمن توطئه ها را در هم می شکند

هیئت رئیسه پارلمان یمن ضمن تبریک پیروزی های اخیر مبارزان یمنی در جبهه حرض تأکید کرد این پیروزی ها بار دیگر ثابت کرد یمن گورستان متجاوزان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، هیئت رئیسه پارلمان یمن در صنعاء با صدور بیانیه‌ای پیروزی‌های اخیر قهرمانان ارتش، کمیته‌های مردمی و نیروهای قبیله‌ای را در محورهای مختلف به ویژه جبهه «حرض» تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: پیروزی غافلگیرکننده اخیر در حرض پیامی قدرتمند و قاطع برای ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران داخلی آن دارد مبنی بر اینکه یمن مقبره متجاوزان است. ملت یمن صخره سخت و باصلابتی است که همه توطئه‌هایی که هویت ایمانی فرزندان ملت یمن را هدف قرار داده است، در مقابل آن در هم شکسته می‌شود.

هیئت رئیسه پارلمان یمن در بیانیه خود بر اهمیت تداوم استقامت، ثبات و مقابله با تنش آفرینی متجاوزان تا تکمیل آزادسازی همه اراضی یمن تأکید کرد.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای وابسته به نیروهای صنعاء، روز یکشنبه گذشته صحنه‌هایی از پیشروی‌های نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه راهبردی حرض در استان حجه یمن و تلفات و خسارات سنگینی که به نیروهای سعودی و مزدوران آنها وارد شده است، پخش کردند.

در تصاویر پخش شده، حرکت نیروهای متجاوز شامل ارتش سعودی و مزدوران سعودی از جنوب شرق شهر حرض به سمت سلسله جبال «الهیجه» و از «الفج» در جنوب «ابو النار» به سمت سلسله جبال الهیجه با هدف اشغال شهر حرض به نمایش در آمد که با پاتک ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلفات و خسارات سنگینی به متجاوزان و مزدوران آنها وارد می‌شود.

کد خبر 5431262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha