۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵

شریعتی خطاب به قالیباف:

نامه نمایندگان درباره طرح شفافیت آرا در مجلس قرائت شود

نامه نمایندگان درباره طرح شفافیت آرا در مجلس قرائت شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار قرائت نامه جمعی از نمایندگان به هیئت‌رئیسه مجلس درباره طرح شفافیت آرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به قالیباف، گفت: روز یکشنبه و زمانی که شما در مجلس حضور نداشتید و علی نیکزاد ریاست جلسه را بر عهده داشت، بنده از وی تقاضا کردم نامه نمایندگان درباره شفافیت آرا را قرائت کنند.

وی بیان کرد: آن روز تعداد نمایندگانی که آن نامه را امضا کرده بودند، ۱۴۱ نفر بود اما الآن به بیش از ۱۵۶ نفر رسیده استف این نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت‌رئیسه است و باید قرائت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نیکزاد در آن جلسه به ما گفت در جریان بررسی لایحه بودجه، نامه و یا بیانیه قرائت نمی‌شود. در حالی که همان روز نامه نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهور درباره الزامات مذاکرات وین قرائت شد.

شریعتی خطاب به قالیباف تأکید کرد: باید نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره طرح شفافیت آرا که خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نوشته شده در صحن مجلس قرائت شود، اما درباره نحوه اجرای آن شما تدبیر کنید.

کد خبر 5431646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha