۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

آزادی ۱۳۷ زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

آزادی ۱۳۷ زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۷ زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند.

مجید صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آزادسازی ۱۳۷ زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای امسال تا کنون در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بدهی این زندانیان حدود ۲۶ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه شاکی این پرونده‌ها بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبه خود را گذشت کردند، تصریح کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بدهی زندانیان جرایم غیر عمد از محل کمک‌های بلاعوض استانی و کشوری تأمین شده است.

مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تسهیلات به زندانیان جرایم غیر عمد در استان پرداخت شده است.

صیادی به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا عدم برگزاری مراسم در جامعه ضروری است به همین منظور بازماندگان می‌توانند بخشی از هزینه این مراسم‌ها را به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دهند و زندگی دوباره به این افراد ببخشند.

وی با بیان اینکه برخی از نو عروس و دامادان به دلیل شرایط کرونایی مراسم عروسی برگزار نمی‌کنند، مطرح کرد: زوج‌های جوان می‌توانند با پرداخت بخشی از هزینه جشن خود برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد شادی خود را با دیگر خانواده‌ها به اشتراک بگذارند.

کد خبر 5431798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha