۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹

مسئول بسیج محلات و مساجد کشور:

۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد در کشور تشکیل می شود

۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد در کشور تشکیل می شود

کاشان - مسئول بسیج محلات و مساجد کشور گفت: ۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد در کشور تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر سردار حیدر بابااحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع تعدادی از بسیجیان و مسئولان شهرستان کاشان با اشاره به اینکه پیشینه تاریخی منطقه کاشان در ولایت پذیری اظهار داشت: مردم این منطقه در زمان هشت سال دفاع مقدس هم در جبهه و هم در پشتیبانی از جبهه‌ها سابقه درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جهاد در خدمت به مردم است، ابراز داشت: در این موضوع هم کاشان با تأسیس قرارگاه‌های جهادی توانسته است با همدلی و همگرایی خدمات مؤثری به مردم منطقه ارائه دهد.

مسئول بسیج محلات و مساجد کشور با اشاره به اینکه فعالیت‌های ارزشمندی توسط مردم و قرارگاه‌های جهادی در سراسر ایران انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر هم بسیجیان در فعالیت‌ها و اردوهای جهادی در سراسر ایران اسلامی مشغول خدمت هستند.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تمدن نوین اسلامی بعد از شهادت سردار تسریع یافته است و امیدواریم به زودی شاهد تشکیل این تمدن باشیم.

سردار بابااحمدی با اشاره به بیداری اسلامی در برخی از کشورهای منطقه افزود: آنچه امروز در محور مقاومت مشاهده می‌کنیم این است که تمدن اسلامی از جامعه اسلامی پیشی گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن در طول بیش از ۴۰ سال گذشته از هیچ کاری برای شکستن مقاومت مردم ایران کوتاهی نکرده است، ادامه داد: با وجود تمام این تلاش‌ها شکست دشمن قطعی است چراکه این وعده است که باطل نابود شدنی است.

مسئول بسیج محلات و مساجد کشور با بیان اینکه سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج تدوین شده است، تاکید کرد: در این سند مقرر شده است که ۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد در سراسر کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور تاکید کرد: ما منکر این مشکلات نیستیم ولی عده‌ای در کشور مشغول سیاه نمایی هستند ولی با این وجود مطمئن باشید توقفی در حرکت انقلابی مردم ایران ایجاد نمی‌شود.

کد خبر 5431869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha