۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

ضرب الاجل معاون استاندار برای رفع نقص آزاد راه‌های لرستان

ضرب الاجل معاون استاندار برای رفع نقص آزاد راه‌های لرستان

خرم‌آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان بر ضرورت رفع نقص آزاد راه‌های «پل زال» و همچنین خرم‌آباد - بروجرد در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند امروز چهارشنبه در جلسه با مدیر طرح‌های آزادراه‌های غرب و جنوب غربی کشور، با بیان اینکه آزادراه‌ها شاهراه‌های اصلی حمل و نقل جاده‌ای به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ادامه عملیات ساخت آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد- اراک در سه قطعه با مسافت حدود ۶۶ کیلومتر باقی مانده که باید تلاش کرد هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

وی مهم‌ترین موضوع این پروژه را تأمین اعتبار مالی برشمرد و افزود: طبق برآورد صورت گرفته، بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آزادراه‌های استان به ویژه مسیر خرم‌آباد - پل زال دارای نواقصی است، بیان کرد: نقاط حادثه‌خیز آزادراه‌های استان هرچه سریع‌تر شناسایی و با توجه به اولویت بندی آن‌ها اصلاح شود تا دیگر شاهد آسیب و تلفات جانی نباشیم.

دالوند افزود: همچنین جاده‌ها در برخی از مسیرها روشنایی مناسبی ندارند که نیاز است اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: در مسیر آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک باید فضای مناسبی برای استقرار پلیس‌راه، هلال‌احمر و مراکز خدماتی و رفاهی در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: باید تلاش کرد که آزادراه‌ها تبدیل به نقطه قوتی برای استان شوند.

کد خبر 5431879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha