۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

فرمانده سپاه اردبیل: 

گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر مستکبران است

گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر مستکبران است

اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گفتمان شهدا تسلیم ناپذیری در برابر استبداد و استکبار جهانی است تا عزت و عظمت اسلام و امت متدین مورد صیانت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر، شهدای تیپ ۳۷ شمالغرب و مدافعان حرم استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل، اظهار کرد: شهدا راه عزت و عظمت را برای این ملت باز کردند تا همه به روشنی با پیمودن این مسیر بقا و امنیت خود را تضمین کنند.

وی انحراف از این مسیر را حرکت بی ثمر و گمراهی محض دانست و خاطرنشان کرد: ما اگر نتوانیم در حساس‌ترین مقطع کنونی آرمان شهدا و امام و رهبری را تبعیت کنیم در رسیدن به سر منزل مقصود دچار گرفتاری و مشکلات خواهیم شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سیدالشهدای عملیات بدر و خیبر را گرامی داشت و گفت: شهید مهدی و حمید باکری اقدام مجاهدانه ای را در این دو عملیات انجام داده و سعی کردند تا با همراهی رزمندگان لشکر عاشورا افتخاری ماندگار خلق کنند.

محمدی اصل یاد و خاطره ۴۰ شهید ۱۳ ساله استان را گرامی داشت و بیان کرد: رزمندگان سلحشور شمالغرب کشور هم اکنون نیز با مجاهدتی خاموش سعی دارند تا با معاندان انقلاب اسلامی در مرزهای شمالغرب مبارزه کرده و اجازه ناامنی و شرارت را در این مناطق ندهند.

وی در ادامه یاد و خاطره ۱۴ شهید وارسته شمالغرب استان اردبیل را در مبارزه با اشرار و معاندان گرامی داشت و تصریح کرد: این استان با تقدیم ۱۰ شهید مدافع حرم سعی کرد تا در برابر شرارت‌های داعشی ها ایستادگی کرده و اجازه کوچک‌ترین هتک حرمت به حرم حضرت زینب و رقیه (س) را ندهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: این شهدا پای در مسیر مجاهدت گذاشتند تا امروز مردم ایران در اوج امنیت و عزت زندگی کنند که قطعاً در این مسیر نیز سختی‌ها و دشواری‌های به وجود آمده رفع شده و زمینه پیروزی ماندگار امت اسلامی به وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از نشان کنگره ملی بزرگداشت سرداران و ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل رونمایی و مداحی و مرثیه خوانی شده و حاضران با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

کد خبر 5432447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha